Zdaj je čas. Moja Slovenija. 

Slovenska turistična organizacija je 14. maja 2020 lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi k krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravni, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info (https://www.slovenia.info/sl/moja-slovenija) in v za to posebej pripravljenih novičnikih.

Povabilo k vključitvi turističnih ponudb v kampanjo za slovenski trg

STO je objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva. Cilj javnega poziva je komuniciranje paketov v okviru kampanje za domači trg in s tem povečanje števila prihodov in prenočitev domačih gostov ter večanje prihodkov v turizmu. Paketi se prikazujejo na pristajalni strani kampanje, vse pa so vidne tudi posebni strani - seznam posebnih ponudb. Poziv je odprt od 8.5.2020 do konca leta 2020.

#bicljubljana

    Ostanite v stiku,
    prijavite se na našo listo

    BIC Ljubljana © 2019. Vse pravice pridržane.

    Pravno obvestilo Piškotki