BIC Ljubljana se je z blagovno znamko kulinaricna-dozivetja.eu uvrstil na prvo mesto v kategoriji izobraževanih organizacij za nagrado Netko 2020

Med Netko 2020 finalisti kar dve spletni strani BIC Ljubljana

Ljubljana – 9. 7. 2020. Biotehniški izobraževalni center (BIC) Ljubljana se je z blagovno znamko kulinaricna-dozivetja.eu v kategoriji Naj spletna stran izobraževalnih in znanstvenih organizacij uvrstil na prvo mesto za nagrado Netko 2020, ki jo podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije. Spletno mesto kulinaricna-dozivetja.eu je namenjeno zanimivostim in receptom iz kulinarične transverzale od Panonije do Jadrana. Med finaliste v isto kategorijo se je uvrstila tudi spletna stran BIC Ljubljana: bic-lj.si.

Jasna Kržin Stepišnik, direktorica BIC Ljubljana:

»Veseli nas, da smo prejemniki nagrade Netko 2020 v kategoriji Naj spletna stran izobraževalnih in znanstvenih organizacij. Znanje o kulinarični dediščini, ki ga negujemo na BIC Ljubljana želimo z novim spletnim mestom uspešno približati dijakom, študentom in širši javnosti, ki jih zanimajo kulinarika, dediščina in turizem. Prav tako smo veseli, da našim dijakom, študentom, staršem in drugim tudi v okviru prenovljene spletne strani bic-lj.si omogočamo še boljše informiranje o izobraževanju pri nas, projektih in dejavnostih ter različnih možnostih za sodelovanje.«

HOPEL POPEL, LETEČI ŽGANCI IN MUŠELNI

Spletno mesto kulinaricna-dozivetja.eu predstavlja kulinarično transverzalo od Panonije do Jadrana, v okviru katere obiskovalcem ponujamo zgodbe in doživetja pristne tradicije, običajev in kulinarike v obliki privlačnih programov, ki bodo na podlagi trajnostnega sodelovanja lokalnih ponudnikov potekali na različnih območjih. Obiskovalci lahko preverijo postopke in si ogledajo video vsebine kako pripraviti npr. hopel popel, jed, ki je bila v preteklosti pogosta na jedilniku hotela Union, leteče žgance, ki so priljubljena jed fakinov iz ljubljanskega pristanišča, mušelne in še veliko več.

Katja Orehek Hati, Vodja Šolske turistične agencije BIC Ljubljana:

»V zadnjih letih smo turisti iskalci - ne samo kulturnih in naravnih znamenitosti na novo odkritih destinacijah - ampak predvsem iskalci celovitih doživetij. Na področju kulinaričnega turizma se je v zadnjih letih oblikoval poseben tip turista gurmana, t.i. foodie, ki so se mu prilagodile tudi turistične destinacije in lokalni ponudniki. Hrana je postala sredstvo za promocijo lokalne hrane, prehranjevalnih navad in lokalnih specialitet. Po podatkih Svetovne turistične organizacije, danes turist na potovanju za hrano in pijačo nameni skoraj 40 % vsega denarja. Kulinarični turizem je ena izmed zvrsti turizma, ki je najbolj v vzponu.«

BODITE OBVEŠČENI O NOVIH RECEPTIH IN DOŽIVETJIH

Kulinarična doživetja šele začenjajo svojo pot, zato na BIC Ljubljana vabimo vse, ki jih tovrstna kulinarična dediščina zanima, da se na spletni strani prijavijo na naše e-novice.

Kulinaricna-dozivetja.eu je spletno mesto, prilagojeno tudi za mobilne telefone, ki je nastalo v okviru projekta Interreg Uživam tradicijo, ki poteka v okviru  programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija-Hrvaška v programskem obdobju 2014–2020. Spletno mesto kulinaricna-dozivetja.eu je izdelala oglaševalska agencija Idearna, spletno stran bic-lj.si pa spletna agencija ENKI.

Več informacij: Nina Meh Savić: nina.meh-savic@bic-lj.si

#bicljubljana

    Ostanite v stiku,
    prijavite se na našo listo

    BIC Ljubljana © 2019. Vse pravice pridržane.

    Pravno obvestilo Piškotki