Kontakti | Intranet | Kazalo strani

 

Projekti

31. 1. 2019V četrtek, 31. 1. 2019, smo imeli na BIC Ljubljana, Gimnaziji in veterinarski šoli, 13. delovno srečanje v okviru projekta Inovativna pedagogika 1:1. Rdeča nit našega srečanja je bilo predavanje Maje Vičič Krabonja, ki je govorila predvsem o tem, kako pomembo je, da učitelji pri dijakih razvijamo različne kompetence, od tistih, s katerimi smo se srečevali že pred leti, pa mogoče zanje niti vedeli nismo, pa do novodobnih, kot so npr. digitalne kompetence. Teorijo je podkrepila s praktičnimi primeri, mi pa smo lahko ob rabi različnih aplikacij tudi sodelovali.
V nadaljevanju našega druženja smo predstavili primera dobre prakse: uporabo Padleta pri eseju iz angleščine in uporabo spletnih miselnih vzorcev (MindMeister in Coggle).
Tokratnega delovnega srečanja so se udeležili tudi predstavniki in ravnatelji naših implementacijskih šol, in sicer z Ekonomske šole Ljubljana in Živilske šole (BIC Ljubljana).
Zapisala: Nina Rozman, koordinatorica projekta

20180607 102458 ipOd 7. 6. 2018 do 9. 6. 2018 sva se v okviru projekta Inovativna pedagogika 1:1 Nina Rozman in Darja Rizmal udeležili strokovne ekskurzije v Szeged in Beograd.
V  četrtek, 7. 6. 2018, smo se večji del dneva porabili za pot do Beograda preko Madžarske. V Szegedu smo obiskali podjetje Mozaik, kjer so nam predstavili svoje dejavnosti in gradiva. Podjetje deluje v dvajsetih državah. Predstavljena nam je bila njihova dejavnost izdelave e-gradiv v različnih jezikih. Za pouk so uporabne predvsem mnoge 3-D animacije za različne predmete, ki jih lahko učitelj na interaktivnem zaslonu uporabi predvsem za večjo predstavljivost. Poleg tega so v osnovni učbenik, ki je enak kot v tiskani obliki, dodani številni video posnetki, fotografije, animacije in vaje. Učitelj lahko ustvarja in dodaja lastno gradivo za učence na različnih taksonomskih stopnjah. Učenci in dijaki lahko gradivo in aktivnosti uporabljajo skozi aplikacijo na prenosni napravi. V Mozaiku kot prednostni cilj svoje dejavnosti poudarjajo pomoč učitelju pri učni uri, da bi porabil manj časa za pripravo, načina dela v razredu, pedagoške paradigme kot take, pa ne spreminja.
20180609 113849 ip2V petek, 8. 6. 2018, smo obiskali sejem Nove tehnologije v izobraževanju (New Technologies in Education). Sejem je potekal pod pokroviteljstvom organizacije British Council. Sodobno tehnologijo in njeno uporabo pri poučevanju in učenju so tako predstavljali predvsem razstavljavci iz Velike Britanije in regije zahodnega Balkana. Osrednja tema je bil STEAM koncept izobraževanja, algoritmično in kritično razmišljanje, programiranje in digitalna pismenost.
Na svečani otvoritvi so slavnostni govorniki poleg digitalne transformacije življenja izpostavljali predvsem povem vloge učiteljev pri pripravi učencev na življenje in delo v 21. stoletju, pri čemer so seveda osrednjega pomena tudi vloga odločevalcev.
V štirih prostorih so potekala različna predavanja in delavnice. Posebej zanimivi so bili razgovori z učenci iz šol v projektu 21st Century School, ki so predstavljali rezultate svojega projektnega dela: tehnološke rešitve, s katerimi so reševali izzive vsakdanjega življenja.
V soboto, 9. 6. 2018, so predstavniki inovativne pedagogike 1:1 v okviru projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT predstavili naše delo. Publiko je zanimal predvsem naš način usposabljanja učiteljev, kakšna je naša motivacija za delo in tudi morebiten odpor članov učiteljskih kolektivov in evalvacija rezultatov.
Ena izmed dvoran je bila namenjena prikazom primerov dobre rabe, kjer so učitelji iz prakse predstavljali inovativne načine uporabe tehnologije pri pouku.
Povzamem lahko, da je bila ekskurzija izredno zanimiva in velik doprinos za izboljšave našega dela.
Pripravila Nina Rozman, koordinatorka projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT

prostovoljci vrtec kolezijaProstovoljci in mentorica z Gimnazije in veterinarske šole smo si letos zadali nov cilj: vzpostaviti medgeneracijsko vez z malčki. Tako se je 9. 4. 2018 deset dijakov 2. v prvič podalo med otroke vrtca Kolezija. Medgeneracijsko povezavo smo iskali preko vrtčevske aprilske tematike domačih živali in kmetije. Dijaki smo pripravili delo v 5 skupinah, kjer smo osvetlili omenjeno tematiko z več zornih kotov: živalski mladiči, risanje najljubše živali, oglašanje živali, premikanje živali, prehrana in življenjski prostor ter igra.
Strnili smo vtise in ugotavljamo, da večina otrok sploh še ni bila na kmetiji oz. še niso imeli stikov z živalmi s kmetije, vendar pa jih vseeno prepoznajo. Učili smo se, kako pojme preprosteje razložiti, da  jih otroci razumejo, kako je delo z otroki, posebej pa v večjih skupinah, naporno, je pa tudi zabavno, saj imajo otroci veliko domišljije in postavljajo zelo zanimiva vprašanja.
Z izredno pozitivno izkušnjo prostovoljcev, vrtčevskih otrok in vzgojiteljic se veselimo ponovnih delavnic, ki jih že pripravljamo za obisk v začetku maja.
Prostovoljci 2. v in mentorica Darja Rizmal

Letos je Bic Ljubljana uspešno prijavil projekt mobilnosti v okviru evropskega programa Leonardo da Vinci.

Šest dijakov, bodočih veterinarskih tehnikov, se že intenzivno pripravlja na odhod na 14-dnevno delovno prakso,

ki bo potekala v zavetišču za živali v mestu Paphos http://www.cyprusanimalwelfare.org/ od 18.8 do 1.9 2012.

Dogajanja in zanimivosti iz prakse boste lahko spremljali na blogu http://bicciper.blogspot.com/